Všeobecné obchodné podmienky
- Úvodné ustanovenia
1.1 Tieto obchodné a reklamačné podmienky (ďalej len „Podmienky“) upravujú vzťahy medzi prevádzkovateľom internetového obchodu Lestech.sk (ďalej len „Predávajúci“) a zákazníkmi, ktorí nakupujú prostredníctvom tohto e-shopu.
1.2 Predávajúci: Názov: TIMBERMAT s.r.o. Adresa: Školská 536/59 Radošina 95605 IČO: 55291996 DIČ: 2121936696 IČ DPH: SK2121936696
1.3 Zákazník je každá fyzická osoba, ktorá používa drevita.sk a uskutočňuje cez neho nákupy.
1.4 Tieto Podmienky sú platné a účinné pre všetky objednávky vytvorené prostredníctvom www.drevita.sk
Kontaktné údaje predávajúceho:
TIMBERMAT s.r.o. Adresa: Školská 536/59 Radošina 95605
IČO: 55291996
DIČ: 2121936696
IČ DPH: SK2121936696
Telefón: +421 903 024 616
Email: info.timbermat@gmail.com
Kontakt na správcu e-shopu: +421 903 024 616
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 037/772 02 16
fax č. 037/772 00 24http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
2.Objednávky a platby
2.1 Zákazník môže objednávať produkty prostredníctvom e-shopu drevita.sk. Objednávka sa považuje za záväznú v okamihu, keď Zákazník potvrdí objednávku kliknutím na tlačidlo „Potvrdiť objednávku“ a Predávajúci ju potvrdí e-mailom.
2.2 Zákazník je povinný uhradiť cenu za objednané produkty v súlade s platobnými možnosťami uvedenými v e-shope www.drevita.sk
Tovar je možné uhradiť niekoľkými spôsobmi:
- Hotovosť - pri osobnom odbere tovaru na výdajnom mieste eshopu
- Dobierka - pri prevzatí zásielky od kuriéra
- Faktúra - platba pred prevzatím zásielky bankovým prevodom na základe faktúry zaslanej e-mailom.
- Platba kartou - Platba prebehne prostredníctvom platobnej brány Shoptet Pay
2.3 Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť ceny produktov a poplatky za dopravu. Tieto zmeny neovplyvňujú ceny a poplatky už potvrdených objednávok.
3.Doprava a dodanie
3.1 Predávajúci sa zaväzuje doručiť objednané produkty Zákazníkovi v čo najkratšom možnom termíne a na adresu uvedenú Zákazníkom pri objednávke.
Tovar je možné doručiť niekoľkými spôsobmi: PACKETA - výdajne miesto do 48h (zvyčajne do 24 hodín)
PACKETA - dodanie na adresu do 48h (zvyčajne do 24 hodín)
GLS - dodanie na adresu do 48h
VLASTNÁ PREPRAVA - po vzájomnej dohode
3.2 Predávajúci nezodpovedá za oneskorenie dodania spôsobené nepredvídanými okolnosťami, ako je napríklad dopravná nehoda, štrajk, prírodná katastrofa a iné sily vyššej moci.
3.3Predávajúci je povinný dodať vec kupujúcemu bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ sa nedohodli v kúpnej zmluve inak. Pokiaľ si túto povinnosť predávajúci nesplnil, môže ho kupujúci vyzvať, aby dodal vec v ním určenej primeranej dodatočnej lehote. Ak nedôjde k dodaniu veci ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy.
3.4. Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru aj pred uplynutím lehoty na dodanie tovaru dohodnutej v kúpnej zmluve.
3.5. Povinnosťou kupujúceho je prevziať tovar na dohodnutom mieste, podľa kúpnej zmluvy alebo iným spôsobom v čase pred doručovaním tovaru (ďalej len "miesto"). Kupujúci je povinný prevziať tovar v časovom rozsahu, ktoré je predávajúcim alebo jeho zástupcom, povereným doručiť tovar a kupujúcim dohodnuté v kúpnej zmluve alebo iným spôsobom v čase pred doručovaním tovaru (ďalej len „Časový rozsah“).
3.6. Pokiaľ, predávajúci dopraví tovar kupujúcemu na miesto a v časovom rozsahu, je povinnosťou kupujúceho prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, prevzatie tovaru osobou splnomocnenou kupujúcim. Kupujúci je povinný podpísať protokol o zaplatení kúpnej ceny, o doručení a o odovzdaní tovaru. Povinnosťou tretej osoby splnomocnenej na prevzatie tovaru je predložiť predávajúcemu kópiu akceptácie objednávky. Okamihom doručenia tovaru kupujúcemu sa tovar považuje za dodaný. Doručením tovaru kupujúcemu sa rozumie dodanie tovaru na Miesto, jeho prevzatie kupujúcim alebo treťou osobou splnomocnenou kupujúcim a podpísanie protokolu o zaplatení kúpnej ceny a doručení a odovzdaní tovaru kupujúcim alebo treťou osobou splnomocnenou kupujúcim.
3.7. V prípade potreby opakovať dodanie tovaru z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste a v časovom rozsahu alebo ak kupujúci neprevezme tovar do 7 dní po márnom uplynutí časového rozsahu, bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od kúpnej zmluvy, vzniká predávajúcemu nárok na uplatnenie náhrady vo výške skutočných nákladov za vzniknutú škodu za pokus o neúspešné doručenie tovaru na miesto.
3.8. Povinnosťou kupujúceho je kontrola prijatej zásielky, obal tovaru a aj tovar, ihneď po doručení v prítomnosti zástupcu predávajúceho, napríklad kuriér. Pokiaľ bude zistená vada tovaru, je povinnosťou zástupcu predávajúceho umožniť kupujúcemu vyhotovenie záznamu o povahe a rozsahu vady tovaru, správnosť potvrdí zástupca predávajúceho. S takto vyhotoveným záznamom, doručeným predávajúcemu môže kupujúci odmietnuť prevziať dodaný tovar s vadou alebo potvrdiť doručenie tovaru s vadou a následne v zmysle čl. 8 týchto obchodných a reklamačných podmienok uplatniť reklamáciu vád tovaru u predávajúceho alebo ním určenej osoby. Pokiaľ kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar s vadami, všetky účelne vynaložené náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša predávajúci.
3.9. V prípade nedodania tovaru predávajúcim alebo dodaný tovar je poškodený v prípade tovar nespĺňa požiadavky kupujúceho, kupujúci je oprávnený v lehote 14 dní odstúpiť od týchto obchodných podmienok a od kúpnej zmluvy, kupujúci je povinný tovar vrátiť v lehote 14 dní od dorúčenia odstúpenia od kúpnej zmluvy predávajúcemu. Predávajúci je povinný kupujúcemu vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní od okamihu doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy. Peňažné prostriedky sa prevedú na bankový účet, ktorý určí kupujúci.
4. Reklamácie a vrátenie tovaru
4.1 Zákazník má právo reklamovať vadné produkty zakúpené prostredníctvom e-shopu drevita.sk. Ak je produkt vadný alebo nezodpovedá objednanému tovaru, Zákazník má právo na jeho opravu, výmenu alebo vrátenie peňazí v súlade s platnými zákonnými ustanoveniami.
4.2 Zákazník je povinný reklamovať vadný tovar čo najskôr po jeho odhalení, najneskôr však do 14 dní od prevzatia tovaru. Reklamáciu je potrebné uviesť písomne a obsahovať dostatočné informácie o vade produktu a objednávke.
4.3 Predávajúci si vyhradzuje právo na odborné posúdenie reklamácie a v prípade potreby môže požiadať Zákazníka o dodatočné informácie alebo dôkazy týkajúce sa reklamovaného tovaru.
4.4 V prípade oprávnených reklamácií bude Predávajúci postupovať v súlade s platnými zákonnými ustanoveniami a ponúkne Zákazníkovi opravu, výmenu produktu alebo vrátenie peňazí podľa dohody s Zákazníkom.
5. Ochrana osobných údajov
5.1 Predávajúci spracúva osobné údaje Zákazníkov v súlade s platnými zákonnými ustanoveniami a zásadami ochrany osobných údajov. Viac informácií o spracúvaní osobných údajov je uvedených v Zásadách ochrany osobných údajov na webovej stránke www.drevita.sk
6. Záverečné ustanovenia
6.1 Tieto Podmienky sú platné a účinné od dátumu ich zverejnenia na webovej stránke drevita.sk a nahradzujú všetky predchádzajúce podmienky a dohody medzi Predávajúcim a Zákazníkom týkajúce sa nákupu prostredníctvom e-shopu www.drevita.sk
6.2 Akékoľvek zmeny alebo doplnky týchto Podmienok musia byť písomne dohodnuté medzi Predávajúcim a Zákazníkom.
6.3 Pre akékoľvek spory vyplývajúce z týchto Podmienok má právomoc súd príslušný pre sídlo Predávajúceho.
7. Zodpovednosť a obmedzenie zodpovednosti
7.1 Predávajúci nezodpovedá za akékoľvek škody, stratu zisku, stratu údajov alebo iné nepriame, náhodné, špeciálne alebo následné škody spôsobené používaním alebo nemožnosťou používať produkty zakúpené prostredníctvom e-shopu www.drevita.sk
7.2 Predávajúci nenesie zodpovednosť za škody spôsobené neoprávneným používaním alebo zneužitím osobných údajov Zákazníka zo strany tretích strán.
7.3 V prípade, že zákon vylučuje alebo obmedzuje zodpovednosť Predávajúceho voči Zákazníkovi, takéto obmedzenie alebo vylúčenie sa vzťahuje na maximálnu možnú miery stanovenú platnými zákonmi.
8. Záverečné ustanovenia
8.1 Tieto obchodné a reklamačné podmienky predstavujú úplnú dohodu medzi Predávajúcim a Zákazníkom a nahrádzajú všetky predchádzajúce dohody, zmluvy a porozumenia týkajúce sa predmetu týchto podmienok.
8.2 Akékoľvek zmeny alebo doplnky k týmto podmienkam musia byť vyjadrené písomne a podpísané oprávnenými zástupcami oboch strán.
8.3 Ak by sa akékoľvek ustanovenie týchto podmienok ukázalo ako neplatné alebo nevymáhateľné, neovplyvňuje to platnosť a vymáhateľnosť ostatných ustanovení týchto podmienok.
8.4 Tieto podmienky sa riadia a vykladajú v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky.
Týmto sú ustanovené obchodné a reklamačné podmienky pre e-shop www.drevita.sk . V prípade akejkoľvek nejasnosti alebo otázky sa prosím obráťte na naše kontaktné údaje uvedené na webovej stránke drevita.sk